Platobné možnosti

Možnosti platby
Tu zodpovieme najdôležitejšie otázky týkajúce sa
rôznych možností platby na stránke Elektroeldo.sk.
Ponúkané možnosti platby:

Bankový
prevod

Aké možnosti platby ponúkate?
Máte na výber rôzne možnosti platby. Tieto môžete vybrať pri dokončení objednávky v časti 2. Možnosti platby. Okrem bankového prevodu (platba vopred) sú k dispozícii aj tieto možnosti: platba prostredníctvom PayPal, platba kreditnou kartou (Adyen).

Ako variabilný symbol, prosíme, uveďte číslo vašej objednávky. V opačnom prípade môže dôjsť k oneskoreniu pri prideľovaní platby. Majte na pamäti, že tovar bude odoslaný až po prijatí platby, čo znamená 1 – 2 pracovných dní navyše.

Ako funguje platba kreditnou kartou?
Pri platbe kreditnou kartou zadávate počas platobného procesu údaje o svojej kreditnej karte vrátane čísla kreditnej karty, platnosti a bezpečnostného čísla. Poskytovateľ služieb adyen.com zaúčtuje na ťarchu nášho účtu.

Platba cey Paypal, ako to funguje?
Ak máte účet PayPal, môžete platiť pomocou vášho PayPal konta. Prípadne sa môžete prihlásiť na Paypal ako hosť a platiť pomocou kreditnej karty alebo inkasa z vášho bankového účtu. Ďalšie informácie o službe PayPal nájdete na adrese www.paypal.com

Dostali ste moju platbu?
Denne zaznamenávame všetky prichádzajúce platby a uvoľňujeme zaplatené objednávky na prepravu. Odoslanie objednávky sa uskutoční zvyčajne v pracovný deň po rezervácii platby. Pri platbe bankovým prevodom sa musí brať do úvahy dlšie trvanie pri spracovávaní.

Zaplatil som, ale ešte som nedostal tovar, aký by mohol byť dôvod?
Upozorňujeme, že pri niektorých spôsoboch platby nie je možné platbu okamžite priradiť. Odoslanie sa zvyčajne uskutoční v pracovný deň po pridelení platby. Vo svojom zákazníckom účte môžete vidieť stav platby.

Skontrolujte, či je tovar k dispozícii. Ak stav dostupnosti uvedený na položke nie je „Skladom“, je nedostatok zásob a dodávka môže byť zablokovaná. Zvyčajne od nás dostanete e-mail s informáciami o dostupnosti alebo možných alternatívnych položkách.

Skontrolujte údaje sledovania svojej zásielky vo svojom zákazníckom účte alebo v e-maile s potvrdením o doručení. Zásielka je pravdepodobne stále na ceste k vám.